Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Träffat en potentiell ny tjej via www.spinglo.com

Av Joakim Elkerman - 29 januari 2012 18:28

Som jag berättade om förut har jag blivit intresserad av en site son heter spinglo tidigare, och de har ett partnerskap med en dating site som heter JAGODU som faktiskt har massa balla funktioner. Du heter deras dating här, pröva lyckan du med för det kan ju hända när man som minst anar det. :-)

Så ikväll håller jag på att göra mig irodning för en middagsdate med Miss X, som får förbli hemlig än sålänge. Vi ska gå till min favvokrog som ligger centralt i stan. Ska bli kul lite pirrigt också men men.


De sista puckarna börjar falla på plats för mitt nya företag som jag berättade om sist. Så snart kan man bara fokusera på att driva istället för att förbättra och skräddarsy. I can't wait !!!


Men ska hoppa i ni duschen nu, men ha en mysig söndagskväll nu på er!


Så hörs vi sanrt igen.


 
 
Ingen bild

Robban

29 januari 2012 18:36

Kollade precis in spinglo, cool site! Thx for the tip!

 
Ingen bild

Stern

29 januari 2012 18:37

Spinglo, spinglo ,spinglo känns som alla surrar om det på massa ställen nu. Kanske värt att prova datingen ser ju att finnas en del göttiga bruds där:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joakim Elkerman - 2 april 2012 12:55

Halloj igen, ville egentligen bara snabbt önska er en magisk vecka. Upptäckte precis i allt jobb från de feeds från spinglo jag hämtar hem att det är ju påsk denna vecka :-). Shit va snabbt tiden går alltså, men ha en riktigt bra vecka önskar jag til...

Av Joakim Elkerman - 29 mars 2012 12:30

    Hej igen alla glada kan nu berätta att en shoppingplattform från spinglo har precis släppts live. Och jag repeterar än en gång att för att bli medlem behöver ni ha en invite code som ni får nedan: http://www.spinglo.com/i/joakim.elkerman@g...

Av Joakim Elkerman - 28 februari 2012 09:30

http://www.spinglo.com/i/joakim.elkerman@gmail.com   Vill bara påminna er alla om att använd denna invitecode för att kunna registrera er inne på spinglo.  Har fått massa mail om att det inte går att regga sig, för att det behövs en invitecode ...

Av Joakim Elkerman - 15 februari 2012 11:42

Halloj alla glada, har precis varit på en konvent i en företagslokal som berättade om nya online media tjänster som vi kan förvänta oss här i Sverige de kommande åren. Blev riktigt imponerad av ett gäng tjänster men håller fortfarande spinglo väldigt...

Av Joakim Elkerman - 5 februari 2012 14:42

Halloj alla glada , hoppas ni haft en skön helg och en riktigt bra start på den stora vilodagen nämligen söndagen. Det händer grejer inne på spinglo som sagt. Rörligt material såsom youtube, och även feed sm inte är på ens egna modernsmål går att d...

Ovido - Quiz & Flashcards