Alla inlägg den 23 december 2011

Av Joakim Elkerman - 23 december 2011 12:30

Hej alla mitt i julstöket och de sista klappinköpen. Ska bli riktigt skönt och stänga av för lite julmat och häng med nära och kära. Fick precis en länk skickad till mig via facebook, från en gammal kollega som hittat en ny ball onlinetjänst som heter spinglo, siten går ut på att kunna få sina favorit rss flöden i en snyy och clean design vilket jag verkligen tycker de lyckats med. Plus att knyta sig ann ett gäng partnersiter med olika inriktningar som ska kännas nytänkande i sina segment. Detta är en site som jag tor kommer utveckla sig och att verklgie kommer sprida sig baland folk. Då idén vekligen är bra, även om den funnits lite förut så är denna lösning bra mycket snyggare än de som finns, vilket nog möjliggör en stor och bred användningsgrad för gemene man.

Också skönt att fler och felr fattar att man ska kunna logga in med facebook el ngt annat community så man slipper alla dessa registreringsprocesser.

Så pröva och logga in och skapa dig en egen feeling om vad du tycker

www.spinglo.com.


Annars kan jag berätta att jag faktiskt valt nu att bli kund med moderna pensionsvalet som jag berättade om tidigare. Mer om detta senare, men fick en grej som jag tycke va lite kreativt en möjlighet att ge bort 1 år av deras pensionstjänst till ngn i familjen som inte hunnit komma igång till ett rabatterat pris. Detta är nog ngt jag kommer nappa på har dock inte besämt mig vem som ska få denna möjlighet än, kanske syrran som är på tok för lat för att aktivt själv komma igång med sin pension  :-).


Nu ska jag slå in de sista klapparna så ha det forsatt bra dan före doppare dagen så hörs vi i mellandagarna.


God Jul på er alla 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards