Alla inlägg den 27 december 2011

Av Joakim Elkerman - 27 december 2011 12:42

Hej alla glada, hoppas ni haft en underbar jul. Det hade verklgien jag dock känner jag att man gått upp en 5 kg i ren julskinka :-). Kan glädjande berätta att den tjänst som jag aktivt beställde från moderna pensionsvalet visade sig vara ännu bättre än vad jag trott. De lanserade nämligen som jag skrev ovan ngt som jag fick utskick om men som heter totalpension  där det ingår ett gäng olika tjänster, som exempelvis:

  • En personlig pensionsrådgivare
  • En personlig pensionsprognos
  • Förvaltning av fondförsäkring
  • Förvaltning av premiepension
  • Efterlevandeskyddsförsäkring
  • Unika erbjudanden om privat sparande
  • Unika liv- och sjukvårdsförsäkringar
  • Nyhetsbrev varje månad
  • Rådgivning och analys av marknadsläget
  • Nöjd-kund-garanti

Så nu helt plötsligt känner jag mig riktigt taggad att ha kommit igång med detta, och ska bli kul att följa utvecklingen. 


Men jag ska i alla fall se till att vila upp mig ordentlgit nu i mellandagarna, ska förska träna lite med, och även göra några klipp på mellandagsrean. 

Önskar dig en forsatt trevlig ledighet om du är ledg :-), så hörs vi innan årets största fest går av stapel nämligen nyår.


Hejsvejs


 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards